Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Είμαι ζωντανή και ... θέλω, θέλω, θέλω!

Καλησπέρα, καλησπέρα! Καινούρια χρονιά! Καινούρια αρχή λένε πολλοί. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να το κάνεις όσο εύκολα το λες.. Είμαι από τους ανθρώπους που δεν παίρνουν εύκολα αποφάσεις. Πιστεύω πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο και πως αν αλλάξεις με τις αποφάσεις σου τα γραμμένα, τότε μπορεί να έρθει καταστροφή. Δεν είμαι μοιρολάτρης, αλλά νομίζω πως όλα έχουν μια συγκεκριμένη ροή, καθορισμένη εκ των άνω -ότι κι αν είναι αυτό.
Όπως και να'χει, περνάω την καλή μου φάση αυτές τις μέρες.. Νιώθω θετική, γεμάτη ενέργεια, αισιοδοξία. Έχω μεγάλη ανάγκη την καινούρια αρχή που μου κρατάνε για φέτος, την αλλαγή παραστάσεων, το μεγάλο βήμα προς τα μπρος. Την ανεξαρτησία, τη φυγή. Μ' αρέσει να φεύγω. Από όλα κυριολεκτικά. Συχνά, επιστρέφω πολύ σύντομα και γι' αυτό θέλω πάντα ένα ισχυρό σημείο αναφοράς. Αλλά αυτό το αίσθημα ότι τα έχεις αφήσει όλα πίσω σου είναι ανεκτίμητο και αναντικατάστατο! Είτε παίρνω το τρένο για λίγες μέρες είτε χάνομαι από όλους για μια μέρα μέσα στην ίδια ακόμα πόλη, νιώθω καλύτερα. Ανανέωση, αναγέννηση. Επιστρέφω με καλύτερη διάθεση, καλύτερος άνθρωπος, με μεγαλύτερο πάθος για αυτά που άφησα πίσω. Και αγαπώ να βλέπω καινούρια πράγματα, να νιώθω για λίγο την ανασφάλεια του νέου και μετά να εγκλιματίζομαι ξανά! Να βγαίνω με παλιούς φίλους σε μέρη διαφορετικά, μόνο και μόνο για να σχηματίζω νέες εικόνες. Το χρειάζομαι, έτσι νιώθω ζωντανή! 
Και θέλω και τον αυθορμητισμό. Να σηκωθώ ένα πρωί και να πάω να δω την κολλητή μου που μένει δυο ώρες μακρυά κι εγώ ακόμα δεν έχω δει το νέο της σπίτι! Να πάω στο φανταράκι μου να του κάνω έκπληξη, στον καλό φίλο που ποτέ δεν καταφέρνουμε να βρεθούμε, στο αγαπημένο μου μαγαζάκι για σουβλάκια, να χτυπήσω πόρτες, να πάω κινηματογράφο.. είναι τόσα πολλά! Και καταλήγω να κάνω τόσα λίγα -για πρακτικούς συνήθως λόγους, το χρόνο και το χρήμα. 
Γι' αυτό σου λέω, θέλω την καινούρια αρχή! Τις καινούριες συνθήκες που θα κάνουν τη ζωή μου ομορφότερη! Το ταξίδι στο Λονδίνο με την πιο όμορφη δασκάλα της Πάτρας! Φύγαμεεε;


1 σχόλιο:

  1. Φύγαμεεε! Είναι ωραίο να ξεφεύγεις που κ που.. Να μου το θυμίζεις, γτ ξέρεις πόσο εύκολα παρασύρομαι και ξεχνιέμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή