Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Quitting. Feels Goooood. (?)

I am a freakin' quitter. Ή για να είμαι ακριβής, θα ήθελα πολύ να είμαι. Γιατί τώρα απλά βασανίζομαι από την αδυναμία να παραιτηθώ από το οτιδήποτε. Είναι άγρια η συνειδητοποίηση ότι δεν αντέχεις. Ή ότι δεν θέλεις να αντέχεις. Δεν τα πάω καλά με τις αποτυχίες μου. Τις μικρές ή τις μεγάλες. Όπως και το κάθε είδους άγχος, δεν έχουν εποικοδομητική επίπτωση πάνω μου. Ξέρω άλλους ανθρώπους που η αποτυχία τους πεισμώνει, τους βάζει στο τρυπάκι να προσπαθήσουν κι άλλο, να γυρίσουν τον κόσμο ανάποδα για να πετύχουν τελικά αυτό που κυνηγούν ή έστω αυτό με το οποίο έχουν καταπιαστεί, ακόμη κι αν δεν είναι στόχος ζωής. Εγώ θέλω μόνο να ανοίξω μια τρύπα και να μπω μέσα. Να κρυφτώ απ' όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχουν προσδοκίες και απαιτήσεις και να γίνω πάλι παιδί. Να πέσω στην τρύπα της Αλίκης και να μείνω εκεί, παρέα με τον τρελοκάπελα και το λαγό. 
Κι ύστερα κοιτάζω το ρολόι και σκέφτομαι ότι πρέπει να πέσω για ύπνο. Γιατί αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα στο σκληρό κόσμο των ενηλίκων και πρέπει να βγω έξω να αντιμετωπίσω δράκους και δαίμονες, χωρίς μαγικά σπαθιά και όμορφους έφιππους πρίγκηπες. Με γυμνά χέρια και ατσάλινη υπομονή. Καληνύχτα.

4 σχόλια:

  1. ειμαι κοντα στο να παρατησω την σχολη μετα απο 5 χρονια γιατι κουραστηκα να νιωθουν περηφανοι οι γονεις μου στην θεα ενος χαρτιου και οχι στην θεα την δικη μου :) ακομα το σκεφτομαι, αλλα νομιζω οτι οταν η αποφαση παρθει, θα νιωσω ελευθερη :) καληνυχτα μπανανιτσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φοβόμουν μια τέτοια μεγάλη απόφαση, αλλά αν σε κάνει να νιώσεις καλύτερα και είσαι σίγουρη πως μπορείς να την υποστηρίξεις, είμαι μαζί σου! Καληνύχτα και καλή τύχη!

      Διαγραφή