Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Definition of unexpected: coming without warning; unforeseen.

     Θέλω μέρες να γράψω πολλά, αλλά δεν ξέρω από πού να αρχίσω, τι να πρωτοπιάσω! Λοιπόν, το ανέλπιστο...
     Τα μάτια-μου-θάλασσες, ο άνθρωπος-απωθημένο της ανάρτησης American Beauty, εκδηλώθηκε! Η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι ότι τόσα χρόνια που σκέφτομαι τα σενάρια και τις πιθανότητες, έφτανα σε μερικές φάσεις να πιστεύω ότι όλα είναι στο μυαλό μου. Και επιτέλους, αποδεικνύεται πως δεν είναι έτσι! Τον συνάντησα στο γραφείο του μετά από περίπου ένα χρόνο και με κάποιο τρόπο, το νερό μπήκε στο αυλάκι. Ίσως έφταιγε το ότι δεν μας συνδέει πια καμία τυπική σχέση. Δεν ξέρω τι έγινε. Πάντως το ενδιαφέρον εκδηλώνεται, είναι υπαρκτό. Κι αν από τη μία χάρηκα, από την άλλη τρόμαξα. Θέλει να με συναντήσει σύντομα, μα μου είναι βαρύ και ξαφνικό να το διαχειριστώ όλο αυτό. Τόσα χρόνια περίμενα ένα βλέμμα που θα δηλώνει κάτι παραπάνω, ενώ τον τελευταίο καιρό είχα σταματήσει να ελπίζω. Περνούσα απλά να τον χαιρετήσω, να του μιλήσω για λίγο και να φύγω. Το έκανα για να συντηρήσω με κάποιο τρόπο αυτό που υπήρχε στο μυαλό μου. Υπάρχουν ηθικά διλήμματα, δεν μπορώ να τα αγνοήσω. Μα υπάρχει και επιθυμία χρόνων, ένα απωθημένο που πρέπει να βγει από μέσα μου. Φοβάμαι και ταυτόχρονα νιώθω μια συγκίνηση πρωτόγνωρη.
     Ίδωμεν!

2 σχόλια:

  1. μακαρι να σου ερθουνε τα πραγματα οπως τα θελεις μπανανιτσα !!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να έρθουν όπως πρέπει, γτ δεν είμαι σίγουρη ότι ξέρω τι θέλω! Όπως και να 'χει, σ' ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή